کسب و کار
loading...

فایلمس یوت

فایلمس دات کام
بازدید : 476
جمعه 3 ارديبهشت 1400 زمان : 0:08
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

استراتژی بازاریابی مشتری مدار یا مشتری محوری

پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

دید کلی؛

فایل استراتژی بازاریابی مشتری مدار (مشتری محوری در بازاریابی) با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف، در 182 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

استراتژی بازاریابی مشتری محور

در فایل استراتژی بازاریابی مشتری مدار ، مطالب ارزشمند در زمینه مشتری محوری در بازاریابی، شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها و مشتریان از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۸۲ اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مورد استفاده قرار گیرد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار | مشتری محوری در بازاریابی

توضیحات فایل استراتژی بازاریابی مشتری مدار

مشتری مداری در بازاریابی

رشد و توسعه شرکت­ها در گرو شناخته شدن آنها در میان مشتریان و همچنین میزان توانایی آنها در گسترش بازارهای هدفشان می­باشد. امروزه دیگر منافع و مزایای بیشمار بازاریابی برای هیچ شرکتی که قصد پیشرفت دارد، پوشیده نیست. بطوری که رهبران شرکت­ های بزرگ در سراسر دنیا به این نتیجه­ رسیده ­اند که برای پیشرفت مستمر و حضور پایدار در بازارهای رقابتی امروزی باید فعالیت­ های بازاریابی را جزو اولویت­ های خود قرار دهند و همچنین لازم است تا بخشی از ظرفیت­­ ها و سرمایه­ های شرکت صرف بازاریابی شود.

در گذشته واژه بازاریابی تنها به معنی سنتی آن و به صورت تلاشی در راستای فروختن کالا یا خدمات به مشتری تعبیر می­شد. این در حالی است که در دنیای امروزی، اغلب مدل­ های موفق کسب و کار با محوریت مشتری شکل گرفته ­اند و لذا واژه بازاریابی مفهومی جدیدی به شکل تامین نیازهای مشتری به خود گرفته است. شرکت های امروزی با رقابت شدید و فزآیندهایی روبرو هستند و مطمئناً شرکتی پیروز این رقابت خواهد شد که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواسته های مشتریان هدف را به بهترین شکل درک کند و منافع آنها را تامین کند.

در گزارش حاضر، ابتدا به طور مختصر به معرفی مفاهیم بازاریابی و همچنین بازاریابی مشتری­ محور پرداخته شده است و بعد از معرفی مراحل پیاده­ سازی بازاریابی مشتری­ محور، راهکارهایی برای شناخت، جذب و تعامل سازنده با مشتریان ارائه شده است.

بازاریابی (Marketing) چیست؟

بازاریابی (Marketing) عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

حال اگر بخواهیم به سراغ تعاریفی که انجمنهای بازاریابی از این کلمه ارائه دادهاند برویم، موسسه خبرگان بازاریابی آن را این چنین شرح می­دهد: “مدیریت فرآیند شناسایی، پیشبینی و تأمین نیازهای مشتری به شکلی سودآور”

انجمن بازاریابی آمریکا آخرین تعریف از بازاریابی در سال ۲۰۱۶ را اینگونه بیان می­کند:”بازاریابی، مجموعه ­ای از فعالیتها و فرآیندهای ایجاد، انتقال، ارسال و تبادل هر آنچه که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکای تجاری و در کل برای جامعه ارزشمند باشد، است. در واقع می­توان گفت که بازاریابی یکی از بخشهای کسب و کار است که تمرکز بر روی مشتریان فعلی و بالقوه را تضمین میکند.

تعاریفی دیگر از بازاریابی:

  • ایجاد رابطه بین مشتریان و محصولات است.
  • پیدا کردن فردی است که نیاز دارد شما را بشناسد، به شما علاقه داشته باشد و به شما اعتماد نماید.
  • دادن یک وعده بزرگ و ارائه چیزی بیشتر است.
  • کسب سود و حفظ مشتریان فوق العاده است.
  • فرایند ایجاد علاقه در مشتری نسبت به محصولات و خدمات شرکت است.
  • فرآیند پیش بینی، مدیریت، رضایت از محصولات مورد تقاضا، خدمات و ایدههاست.
  • فرآیندی به منظور ایجاد فروش اضافی است.
  • فرآیندی به منظور ایجاد و حفظ فروش بیشتر است.

بازاریابی در حقیقت به عنوان یک فعالیت مدیریتی اجتماعی تعریف میشود و در آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا با یگدیگر به امر تامین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. فروش جزء کوچکی از مجموعه عظیم بازاریابی است و در واقع فروش فقط یکی از چندین و نه مهمترین وظایف بازاریابی به شمار میرود.

بازاریابی موفق خواهد بود که در تشخیص نیازهای مشتری، تولید کالا و ارائه خدمات مطلوب، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات موفق عمل کند و خواهد توانست محصول خود را به فروش برساند. پیتر دراکر متفکر صاحب نام رشته مدیریت میگوید: هدف بازاریابی افزایش فروش است. در واقع هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارائه شده دقیقاً متناسب با نیازهای وی باشد و خود، خود را به فروش برساند.

بازاریابی مشتری محور چیست؟

طبق توضیحات ارائه شده، فرآیند بازاریابی با یک ایده و یا یک محصول جدید و نوآورانه آغاز نمیشود. بلکه نقطه آغاز بازاریابی، مشتری است، همان افرادی که سبب موفقیت و پویایی کسب و کار میگردند. فرآیند بازاریابی دقیقاً از جایی شروع میشود که مشتری وارد چرخهی کسب و کار میشود، نه زمانی که محصول آماده فروش است.در حقیقت، مشتری محصولی را که توسط شما عرضه میشود خریداری نمیکند، بلکه ارزش ایجاد شده توسط کالا یا خدمات را خریداری مینماید.

توضیحات بیشتر و دانلود

فایلمس دات کام
بازدید : 545
چهارشنبه 11 فروردين 1400 زمان : 22:55
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه

استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

دید کلی؛

فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی ، استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی، در 90 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه – استراتژی نسکافه

توضیحات فایل مقاله بازاریابی پارتیزانیدر شرکت نسکافه

تبلیغات چریکی چیست و چگونه می توان از آن استفاده نمود؟

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

به همین دلیل شرکت ها و کمپانی های مختلف به سمت تبلیغاتی می روند که بتوانند با مناسب ترین هزینه بهترین تاثیر و جذب مخاطب را داشته باشند. از انواع تابلو تبلیغاتی میتوان به تابلو تبلیغاتی چریکی اشاره کرد که در این مقاله به آن میپردازیم.

تبلیغات چریکی

شاید تاکنون بار ها نام عملیات و یا جنگ های چریکی را در محافل مختلف شنیده باشید.

سربازان در جنگ های چریکی بیشتر کار های غیر قابل پیش بینی انجام می دهند و همین کار ها باعث غافلگیری و شکست کامل دشمن می شود.

اصول تبلیغات چریکی نیز بر همین مبنا می باشد و از طریق روش های مختلف و خلاقانه به هدف خود یعنی درگیر کردن ذهن مشتری می رسند. در این نوع از تبلیغات که به تبلیغات پارتیزانی نیز معروف می باشد، خلاقیت حرف اول و آخر را می زند. نوآورانه بودن و خلق اثری متفاوت از رقبا باعث می شود تا بازاریابی چریکی بتواند بیشترین تاثیر را در مشتری داشته باشد.

در واقع زمانی که شما بتوانید از کمترین امکانات موجود در فضا بیشترین و البته خلاقانه ترین بهره را ببرید می توانید مشتریان را به واسطه ی طرح خلاقانه و جذابی که ارائه داده اید به خود درگیر نمایید. به همین دلیل است که در تعریف تبلیغات مورد نظر عبارت تغییر دادن ساختار های مرسوم نیز به کار می رود.

تبلیغات چریکی باعث می شود تا مخاطب در کمترین زمان ممکن شما را دیده، در بین دیگران نقل نموده و یا اینکه برای مدت طولانی به واسطه ی همین خلاقیت در ذهن داشته باشد.

شرکت های مختلفی در سراسر دنیا برای تبلیغات کسب و کار خود از روش تبلیغات چریکی استفاده می کنند که دلیل اصلی این امر را می توان بیشترین تاثیر از طریق کمترین هزینه دانست.

پدر علم تبلیغات پارتیزانی یعنی جی کانرد لویسون در تعریف این استراتژی برای تبلیغات از عبارت هایی مانند استفاده از روش های غیر متعارف و سرمایه گذاری روی انرژی استفاده نموده است.

تبلیغات پارتیزانی چیست؟

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

در سال ۱۹۸۴ جی کانرد لویسون در کتابی که با همین نام منتشر شد به بررسی زوایای مختلف این بازاریابی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا استقبال از این نوع بازاریابی روز به روز گسترده شود.

با روی کار آمدن بازاریابی چریکی دیگر افراد صرفاً به دنبال فروش محصول و خدمات خود به صورت مستقیم به مشتریان نبوده و سعی داشتند از طریق روش های مختلف و البته خلاقانه خود را در ذهن مشتری حک نمایند تا هر زمانی که در زندگی روزمره به آن ها احتیاج پیدا کرد اولین موردی که به ذهن مشتری برسد آن تبلیغ خلاقانه باشد.

این نوع از بازاریابی امروزه به عنوان یک روش کاملاً بی نظیر برای جذب مشتریان و محبوبیت برند ها و تولیدات مختلف به کار می رود.

سیر تکامل بازاریابی چریکی به دلیل وجود عنصری به نام خلاقیت و تنوع همواره ادامه خواهد داشت و در این مسیر هر روز موضوعات و تبلیغات جذاب و خلاقانه ای را خواهیم دید.

توضیحات بیشتر و دانلود

فایلمس دات کام
بازدید : 707
چهارشنبه 11 فروردين 1400 زمان : 22:42
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش

با نگاه به بازار کفش ایران

دید کلی؛

فایل استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران، در 121 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

روش‌های تبلیغاتی که برند ریباک از آن‌ها برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند، بسیار متنوع هستند. از رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجلات و پوسترهای تبلیغی گرفته تا رسانه‌های دیجیتالی دنیای امروز همه مورد استفاده این برند قرار گرفته‌اند.

توضیحات بیشتر و دانلود

 مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

توضیحات فایل تبلیغات صنعت کفش

ترفندهای بالیوودی ریباک

آنچه باعث شده ریباک در کنار برندهای معروفی مانند آدیداس و نایک در زمینه ارائه پوشاک ورزشی قد علم کند، استراتژی‌های خاص و منحصربه‌فردی است که این شرکت در طی سال‌ها آن‌ها را دنبال کرده است: انتخاب ورزش فیتنس برای تولید محصولات متناسب با آن، توجه به تفاوت‌های مردان و زنان در زمینه نیازهای ورزشی، استراتژی‌های قیمت‌گذاری، توجه به بازارهای آسیایی خصوصا هند در سال‌های اخیر و… از جمله راهکارهای بازاریابی برند ریباک بوده است که آن را در کنار برندهای معتبر ورزشی جهان قرار داده و محصولات آن را در سطح جهان به مردم شناسانده است.

ریباک یکی از برندهای معروف پوشاک ورزشی بریتانیایی در جهان است که مقر اصلی آن در آمریکاست. این شرکت در سال ۱۸۹۵ توسط جی دبلیو فاستر با نام جی دیلیو فاستر اند سانز (J.W. Foster and Sons) تاسیس شد و سرانجام در سال ۱۹۵۸ توسط نوه‌های او با نام ریباک معرفی شد. جالب است بدانید نام این برند از یک اسم آفریقایی گرفته شده که به معنای نوعی غزال است.

این شرکت در حال حاضر یکی از زیرمجموعه‌های معروف برند آدیداس است و دفتر اصلی آن در شهر کانتون ایالت ماساچوست آمریکا قرار دارد. یکی از نقاط عطف این برند در دهه ۱۹۹۰ اتفاق افتاد که این شرکت در هند کار خود را شروع کرد و تبدیل به یکی از برندهای معروف کفش و پوشاک ورزشی شد و توانست در بازار نوظهور این کشور جایگاه مهمی کسب کند و کم‌کم در دیگر بازارهای این چنین نیز رسوخ کند. همچنین افزایش تقاضا برای ورزش فیتنس موقعیت مناسبی برای برند ریباک ایجاد کرد.

فیتنس به‌عنوان یک صنعت نوپا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و تهیه پوشاک ورزشی مربوط به آن از اولویت‌های مردم شد و برند ریباک در این میان توانست به‌عنوان برندی مناسب محصولات خود را در زمینه این ورزش معرفی کند. این شرکت توانست محصولات خود را در راستای این ورزش در دیگر کشورهای نوظهور منطقه نیز گسترش دهد و جایگاه مناسبی به دست آورد.

همچنین می‌توان گفت آنچه باعث موفقیت ریباک در کنار رقیب‌های بزرگی مانند آدیداس و نایک در هند شده، قیمت‌گذاری مناسب این برند است که با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. حتی پس از ادغام این برند با آدیداس، ریباک کماکان استراتژی‌های خاص خود را در قیمت‌گذاری و خصوصا فیتنس و آموزش آن دنبال می‌کند و این ورزش را با آموزش‌ها و محصولات خود در بین زنان و مردان رواج می‌دهد.

دستکاری به‌موقع قیمت

استراتژی قیمت‌گذاری برند ریباک نیز ازجمله راهکارهای مهم بازاریابی این شرکت است، به این معنا که نوع قیمت‌گذاری آنان رشد این برند و باقی ماندن در بازار جهانی را برای آن تضمین می‌کند. به‌عنوان مثال هر بار که برند ریباک یک محصول با فناوری جدید را روانه بازار می‌کند آن را با قیمتی بالا عرضه می‌کند. سپس کم‌کم قیمت آن را در طول زمان کاهش می‌دهد.

بالا نگه داشتن قیمت یک محصول تا زمانی ادامه می‌یابد که بازار تقاضا برای آن وجود داشته باشد و خریداران به مصرف آن رغبت نشان دهند، اما بعد از پایین آمدن میزان تقاضا، برند ریباک شروع به کم کردن قیمت محصول مورد نظر می‌کند و با این استراتژی هم سود لازم را از فروش محصول خود می‌برد و هم با دستکاری به‌موقع قیمت مصرف‌کنندگان این بازار را برای خود حفظ کرده است.

البته استراتژی دستکاری قیمت با ورود محصولات این برند به هند و تقاضای روزافزون برای آن‌ها تا حدی تغییر کرده است، به این صورت که در زمان ارائه یک محصول جدید، برند ریباک برای جذب مشتریان قیمت مقدماتی آن را پایین آورده و زمانی که محصول مورد نظر به محبوبیت لازم رسید، شروع به بالا بردن قیمت آن به سوی قیمتی طبیعی و مناسب می‌کند. البته لازم به ذکر است در هر دوی این استراتژی‌ها ریباک توانست موفقیت‌های چشم‌گیری در جذب مخاطبان و در دست گرفتن بازار به دست آورد.

همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

حضور آژانس‌های تبلیغاتی موفق نیز باعث پیشرفت برند ریباک و تبدیل شدن آن به نامی جهانی در سال‌های اخیر شده است. طی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ ریباک با آژانس‌هایی مانند McGarry Bowen شهرتی جهانی کسب کرد و با شعارهای تبلیغاتی مانند «دو نفر برای هر کس» به تبلیغ یکی از کفش‌های خود پرداخت که بازخورد مناسبی داشت.

در سال ۲۰۰۹ نیز با همکاری با آژانس تبلیغاتی DDB جایگاه جهانی خود را بیشتر تثبیت کرد و خصوصا در زمینه ارائه محصولاتی مناسب با فیتنس و تناسب‌اندام بانوان وارد عمل شد. ضمن اینکه در سال‌های اخیر آژانس‌های بازاریابی متعددی برای تبلیغات منطقه‌ای ریباک پا به عرصه گذاشته‌اند و با توجه به مناطق مختلف و نیازها و علایق آن‌ها کار بازاریابی را برای این برند آغاز کرده‌اند و خصوصا در کشورهای آسیایی فعالیت قابل‌توجهی داشته‌اند.

توضیحات بیشتر و دانلود



مشاهده پست مشابه : دانلود فایل مقاله پاورپوینت برند سازی در صنعت کفش + استراتژی های بازاریابی و فروش
فایلمس دات کام
بازدید : 498
پنجشنبه 28 اسفند 1399 زمان : 23:34
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

برند سازی در صنعت کفش و استراتژی های آن

چالش ها و فرصت ها و مطالعه موردی بازار ایران

دید کلی؛

فایل برند سازی در صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی و فروش در این فایل به چالش ها و فرصت ها و مطالعه موردی بازار ایران نیز پرداخته شده، که در 159 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند.

 مقاله پاورپوینت برند سازی در صنعت کفش + استراتژی های بازاریابی و فروش

توضیحات فایل برند سازی در صنعت کفش

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند. بازاریابی و فروش در صنعت کفش به خصوص برای کسب و کارهای کوچک دشوار است زیرا به سختی می‌توان مشتریانی که از برند مورد علاقه‌شان خرید می‌کنند به سمت خود جذب کرد.

این کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از روش‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ الگوبرداری کرده، آن را با خلاقیت و تغییر همراه کنند و در آن موفق شوند. از آنجا که بازاریابی کفش‌های ورزشی، تفاوت چشمگیری با بازاریابی کفش مردانه یا زنانه دارد، باید یک برنامه بازاریابی هدفمند داشته باشید.

خلاقیت داشته باشید!

اولین قدم برای موفقیت در صنعت کفش، داشتن خلاقیت است. به یک مفهوم خلاقانه فکر کرده و طراحی خود را بر اساس آن آغاز کنید. به عنوان مثال اگر قرار است کفش مردانه راحت برای صاحبان کسب و کار تولید کنید، در برنامه بازاریابی حتماً به این موضوع تاکید کنید که با اینکه این کفش‌ها در ظاهر مشابه سایر کفش ها است اما افراد با پوشیدن آن به شدت احساس راحتی خواهند کرد. تبلیغات خود را در فرودگاه‌ها، مجلات کسب و کار و سایر مکان‌هایی که مشتریان بالقوه حضور دارند، قرار دهید.

حضور آنلاین را فراموش نکنید!

وبسایتی با طراحی خوب راه بیندازید تا بتوانید تصویر انواع کفش‌های تولید‌ی‌تان را در معرض دید مشتری قرار دهید. یک فروشگاه همراه با درگاه خرید در این سایت بگذارید. مشتریان بالقوه به راحتی می‌توانند در اوقات فراغت یا هر زمان که دوست داشتند به سایت شما سر زده و با توجه به بودجه و مدل مورد نظرشان، یک کفش انتخاب کنند.

با تبلیغات و پیشنهادات خاص، مشتری را ترغیب کنید و به طور منظم پاسخگوی سوالاتشان باشید. از نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره تجربیات خرید و اجناس فروشی، از سلیقه و خواسته مشتری بیشتر مطلع شوید.

از نمایشگاه های مد حداکثر استفاده را ببرید.

برپایی نمایشگاه مد می‌تواند باعث آگاهی دیگران از تولیدی کفش شما شود. موضوع (تم) برنامه خود را کفش بانوان انتخاب کنید زیرا تولیدی‌ها به طور میانگین در مقایسه با سایر کالاها، هزینه بیشتری صرف لباس‌های طراحی شده برای بانوان ۱۶ سال به بالا می‌کنند. از افرادی که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط هستند نظیر مدل‌ها، روزنامه‌نگارها و… دعوت کنید تا بعد از اجرای نمایشگاه، خبر این برنامه را به گوش دیگران برسانند. در صورتی که این برنامه با موفقیت همراه بود، آن را تکرار کنید.

برنامه تشویقی ارجاع مشتری

یک برنامه تشویقی شامل تخفیف، کارت هدیه، اقلام رایگان و … در نظر بگیرید تا مشتریان فعلی‌تان تشویق شده و همکاران خود را برای خرید از شما ترغیب کنند. شما می‌توانید بعد از خرید مشتری، موضوع این برنامه را به او اطلاع دهید تا به این ترتیب برای معرفی افراد دیگر با رغبت بیشتری عمل کند.

رسانه های اجتماعی فرصتی بزرگ برای بازاریابی و فروش در صنعت کفش

رسانه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرم بازاریابی ارزان و مستقیم می‌تواند ابزاری برای تبلیغ کسب و کار کفش‌تان شده و انواع مشتریان بالقوه را هدف قرار ‌دهد. یک صفحه در اینستاگرام، فیسبوک و پینترست راه بیندازید و تصاویر کفش‌هایتان که فکر می‌کنید مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد را بگذارید و اجازه دهید مشتری، حس مثبت خود از تجربیاتش با کفش تولیدی شما را به اشتراک بگذارد. در عین حال می‌توانید عکس‌ها را مستقیماً به صفحه خرید کفش لینک کنید تا راحت‌تر خریدش را انجام دهد.

اسپانسر مسابقات شوید.

پا را فراتر از تبلیغات سنتی گذاشته و اسپانسر مسابقات شوید تا توجهات را به کالای خود جلب کنید. به عنوان یک استراتژی قرار است برند خود را تبلیغ کرده و لوگو و نام شرکت‌تان را در معرض دید عموم قرار دهید. به عنوان مثال اسپانسر یک بازی فوتبال محلی یا دانش‌آموزی شوید و علاوه بر معرفی کالای خود، پیشنهاد تخفیف یا کارت هدیه به عنوان جایزه دهید. پوسترهای بزرگی تهیه کنید که کفش‌های شما را طی مسابقه نشان دهد.

طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

یکی دیگر از تکنیک‌های جذب مشتری، این است که به او فرصت دهید تا کفش مورد علاقه‌اش را طراحی کند، به این ترتیب مشتری کفشی منحصربه فرد و شخصی‌سازی شده با نیازهای خودش خواهد داشت. علاوه بر این می‌توان به مشتری اجازه داد طرح مورد نظرش را آپلود کند تا شرکت، آن را روی کفش مورد نظرش پرینت کند.

خدمات مشتری را فراموش نکنید!

اکثر افراد اساساً کفش را به خاطر مدل یا عملکرد آن خریداری می‌کنند، اما خدمات مشتری نیز می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید داشته باشد. بنابراین در مورد اینکه چه عواملی، خدمات مشتری شما را از سایرین متمایز می‌کند، یک استراتژی بازاریابی تهیه کنید که باعث جذب مشتری خواهد شد. به عنوان مثال، وبسایت خود را طوری طراحی کنید که امکان جستجو بر اساس پاشنه، سایز، رنگ و جنس را داشته باشد، تا خرید کفش برای بانوان به تجربه‌ای بسیار مثبت تبدیل شود. اگر از خدمات مشتری خلاقانه استفاده می‌کنید، در تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت مطرح کنید تا به جذب مخاطب بینجامد.

توضیحات بیشتر و دانلود

فایلمس دات کام
بازدید : 456
پنجشنبه 21 اسفند 1399 زمان : 23:49
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی

با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت با مشتریان

آشنایی با شرکت آئودی | تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی| نقاط ضعف و قوت برند آئودی | تبلیغات‌ خلاقانه آئودی | عوامل موفقیت آئودی

دید کلی؛

فایل تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت با مشتریان، در 76 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

آئودی شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌کند.

توضیحات بیشتر و دانلود

 مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه

توضیحات فایل تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی

آشنایی با شرکت خودرو سازی آئودی

آئودی ( Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌کند.

شرکت آئودی در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تأسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می‌آید.

آئودی سال ۱۹۹۸ توانست تمام سهام کمپانی ایتالیایی لامبورگینی را از آن خود کند. سال ۲۰۱۲ میلادی که لامبورگینی کمپانی دوکاتی را خرید، این برند موتورسواری در زیر مجموعه های آئودی قرار گرفت.

آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. سهام شرکت خودروسازی آئودیدر بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

تاریخچه شرکت آئودی

شرکت خودروسازی آئودینیز چون دیگر خودروسازان اروپایی پیشینه‌ای طولانی دارد و بیش از یک قرن پیش توسط آگوست هورش، در سال ۱۸۹۹ تأسیس گردید. این شرکت که ابتدا نامش هورش کمپانی بود، در سال ۱۹۰۱ اولین خودروی خود را، به کمک ۱۵ کارگرش تولید نمود. این خودرو سرعتی معادل ۳۲ کیلومتر بر ساعت داشت.

سال ۱۹۰۹ آگوست هورش شرکت دیگری را، به جای شرکت قبلی تأسیس کرد و آن را آئودی نامید، که در واقع ترجمه لاتین نام‌خانوادگی خودش یعنی هورش بود. در این زمان خودروهایی را تولید کرد، مانند خودروی آئودی ای که حداکثر سرعت آن، برابر ۲۲ کیلومتر بر ساعت بود.

همچنین با چند خودرو در مسابقات اتومبیل‌رانی نیز شرکت کرد. با شروع جنگ جهانی اول، شرکت آئودی مجبور به تولید جنگ‌افزار شد. آگوست هورش سال ۱۹۲۰ از مدیریت شرکت آئودی کناره‌گیری کرد، اما به عنوان عضوی از هیئت مدیره باقی‌ماند.

در سال ۱۹۲۹ خودروی ۶ سیلندر ۴۶۵۵ سی‌سی و سال ۱۹۲۹ خودروهای مدل درسدن و تسویکاو را عرضه کرد. در همین سال خودروهای ۴ و ۶ سیلندر دیگری را، تحت لیسانس شرکت پژو روانه بازار کرد.

سال ۱۹۳۰ شروع به تولید خودروهایی کوچک کرد و در این زمان ۹٫۱۷٪ درصد از بازار خودروی آلمان را، در اختیار خود داشت. با شروع جنگ جهانی دوم همانند دیگر خودروسازان دنیا، شرکت آئودی به تولید جنگ‌افزار و خودروهای جنگی پرداخت و خودروهای جنگی مدل آی‌اف‌ای‌اف و آی‌اف‌ای‌اف۸ را تولید نمود.

پس از پایان یافتن جنگ جهانی دوم، در سال ۱۹۵۸ شرکت مرسدس بنز حدود ۸۷٪ درصد از سهام آئودی را خریداری کرد و سال ۱۹۵۹ مابقی سهام شرکت را نیز بدست آورد، اما پس از آن، در ۱۹۶۴ گروه فولکس‌واگن ۵۰٪ درصد از سهام آئودی را، از شرکت مرسدس بنز خریداری کرد. سپس شرکتی را با همان نام، راه‌اندازی کرد و اقدام به تولید و عرضه چند مدل جدید از آئودی نمود، که مدل‌هایی چون آئودی ۶۰، آئودی ۷۵، آئودی ۸۰ و آئودی ۹۰ به این دوره زمانی اختصاص دارند. سال ۱۹۶۹ آئودی به شرکت ان‌اس‌یو پیوست و برای مدت کوتاهی، به ان‌اس‌یو آئودی تغییر نام داد.

توضیحات بیشتر و دانلود

فایلمس دات کام
بازدید : 415
پنجشنبه 21 اسفند 1399 زمان : 23:34
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

مجموعه کامل از تحلیل صنعت پوشاک

تحلیل محیط بازار | استراتژی بازاریابی پوشاک| استراتژی فروش پوشاک | استراتژی تبلیغات پوشاک | برندینگ در صنعت پوشاک

دید کلی؛

فایل مجموعه کامل تحلیل صنعت پوشاک ، در مجموع با 681 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. این محصول دارای ۳ فایل بوده که به بررسی موضوعات زیر پرداخته شده است؛

۱- برند سازی در صنعت پوشاک با رویکرد آینده پژوهیبا 394 صفحه به صورت pdf

۲- استراتژی بازاریابی در صنعت پوشاک با رویکرد آینده پژوهیبا 151 اسلاید تخصصی به صورت pdf

۳-استراتژی تبلیغات و تحلیل محیط برندهای جهانی در صنعت پوشاکبا 136 اسلاید تخصصی به صورت pdf

با توجه به این که مجموع قیمت فایل‌های ذکر شده ۱۳۸٫۰۰۰ تومان است، ولی برای رفاه حال و استفاده بهینه عزیزانی که بدنبال استفاده کامل از پکیج فایل های این موضوع می باشند؛ این محصول با ۵۶٫۰۰۰ تومان تخفیف ارائه می گردد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 مجموعه کامل تحلیل صنعت پوشاک | استراتژی فروش، بازاریابی، تبلیغات و برندسازی

فایل های موجود در پکیج تحلیل صنعت پوشاک

1. استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک

راهنمای تبلیغ آنلاین برند لباس

Promote Your Clothing Brand Online

در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال ( digital marketing) یکی از جنبه های کلیدی فعالیت های بازاریابی است. در این مطلب به روش های مختلفی که برای ارتقای برند جدیدتان با استفاده از منابع آنلاین پیشرو نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

ساخت برند

برند شما از همان ایده اولیه پوشاک تا طراحی برچسب بایستی در تمام لباس های تولید تان از بالا تا پایین موج زند. حتی لوگوی شما هم باید روی پوشاک تان جا خوش کند. باید در اسرع وقت مشخص کنید که برند تان نشانگر چیست تا مطمئن شوید هر تصمیمی که در طول فرآیند راه اندازی می گیرید، هویت بی نظیر و منحصر به فرد برند تان را انعکاس می دهد.

طراحی خط تولید

در ادامه شما خط تولید لباس خودتان را طراحی خواهید نمود و مجموعه اصطلاحات فنی همراه با اطلاعات تولیدی دقیق و جزئی درباره هر قطعه (شامل پارچه و تزئینات) را خواهید ساخت. همچنین از هر قطعه نمونه هایی را تولید خواهید کرد که کیفیت و قابلیت پوشیدنشان را مورد آزمایش قرار خواهید داد.

شراکت با یک تولید کننده

در فرآیند جان بخشیدن به ایده هایتان، با تولید کننده ای که از تولیدات شما مراقبت خواهد کرد، همکاری کنید. چه کارخانجات داخلی را انتخاب کنید و چه با عرضه کنندگان تولید در خارج از مرزهای جغرافیایی همکاری داشته باشید، باید قراردادی به مدت حداقل اجرای اولین تولیدات خود داشته باشید که به صورت آنلاین برای ارتقاء فروش در اختیارتان خواهد بود.

در نظر داشتن یک تاریخ برای شروع کار

بهتر است از همان ابتدای شروع کسب و کار جدید پوشاک در ذهنتان یک تاریخ برای شروع کار تعیین نمایید. اگر این تاریخ در حین توسعه کسب و کار تغییر کند، مشکلی به وجود نمی آید، اما اگر تاریخ شروعی در ذهنتان نداشته باشید، در جدولی زمانی فعالیت خواهید کرد که تاریخ پایانی ندارد. این موضوع می تواند انگیزه تان را بگیرد و باعث شود تا برنامه ریزی و همچنین تصمیم گیری درباره ابعاد خاص برنامه تان طولانی گردد.

بررسی سوابق

اگر به مرحله کار بر روی برنامه بازاریابی و بررسی نحوه ارتقای خط مد آنلاین خودتان رسیده اید، پس در کارتان پیشرفت داشته اید. تا این لحظه احتمالا کارهای زیر را انجام داده اید:

وب سایت

اگر بخواهید محصولاتتان را بفروشید، به یک وب سایت نیاز خواهید داشت. با این حال نباید این فرآیند را ساده یا سریع از چشم گذراند، چون وب سایت شما به عنوان پنجره آنلاین برندتان، مهم ترین عامل در ارائه و ترویج صحیح محصولات به مخاطبان جدید به شمار می آید. شاید راه اندازی یک وبلاگ برای آموزش به مشتریان یا به اشتراک گذاشتن ایده های خودتان با آنها قبل از خرید، ایده خوبی باشد.

پس شما دامنه خود را خریداری و یک ایمیل و سرور میزبان راه اندازی کرده اید، پس اکنون نوبت به چه کاری می رسد؟ حالا باید برنامه ریزی کنید که چه مقدار از کار راه اندازی وب سایت را خودتان می توانید انجام دهید و چه مقدار از آن را باید از دیگران کمک بگیرید. در راه اندازی وب سایت می بایست چند جنبه کلیدی که شامل موارد زیر، اما محدود به آنها نمی شوند را در نظر بگیرید:

توضیحات بیشتر و دانلود



مشاهده پست مشابه : دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک و تحلیل محیط برندهای جهانی
فایلمس دات کام
بازدید : 735
جمعه 15 اسفند 1399 زمان : 0:10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک

و تحلیل محیط برندهای جهانی در صنعت پوشاک

استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک | راهنمای تبلیغ آنلاین برند لباس | نحوه تبلیغ برند لباس در رسانه های اجتماعی | تبلیغات خلاقانه برترین برندهای دنیا

دید کلی؛

فایل استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک و تحلیل محیط برندهای جهانی، در 136 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال (digital marketing) یکی از جنبه های کلیدی فعالیت های بازاریابی است.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت مقاله استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک و تحلیل محیط برندهای جهانی

توضیحات فایل استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک

راهنمای تبلیغ آنلاین برند لباس

Promote Your Clothing Brand Online

در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال ( digital marketing) یکی از جنبه های کلیدی فعالیت های بازاریابی است. در این مطلب به روش های مختلفی که برای ارتقای برند جدیدتان با استفاده از منابع آنلاین پیشرو نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

ساخت برند

برند شما از همان ایده اولیه پوشاک تا طراحی برچسب بایستی در تمام لباس های تولید تان از بالا تا پایین موج زند. حتی لوگوی شما هم باید روی پوشاک تان جا خوش کند. باید در اسرع وقت مشخص کنید که برند تان نشانگر چیست تا مطمئن شوید هر تصمیمی که در طول فرآیند راه اندازی می گیرید، هویت بی نظیر و منحصر به فرد برند تان را انعکاس می دهد.

طراحی خط تولید

در ادامه شما خط تولید لباس خودتان را طراحی خواهید نمود و مجموعه اصطلاحات فنی همراه با اطلاعات تولیدی دقیق و جزئی درباره هر قطعه (شامل پارچه و تزئینات) را خواهید ساخت. همچنین از هر قطعه نمونه هایی را تولید خواهید کرد که کیفیت و قابلیت پوشیدنشان را مورد آزمایش قرار خواهید داد.

شراکت با یک تولید کننده

در فرآیند جان بخشیدن به ایده هایتان، با تولید کننده ای که از تولیدات شما مراقبت خواهد کرد، همکاری کنید. چه کارخانجات داخلی را انتخاب کنید و چه با عرضه کنندگان تولید در خارج از مرزهای جغرافیایی همکاری داشته باشید، باید قراردادی به مدت حداقل اجرای اولین تولیدات خود داشته باشید که به صورت آنلاین برای ارتقاء فروش در اختیارتان خواهد بود.

در نظر داشتن یک تاریخ برای شروع کار

بهتر است از همان ابتدای شروع کسب و کار جدید پوشاک در ذهنتان یک تاریخ برای شروع کار تعیین نمایید. اگر این تاریخ در حین توسعه کسب و کار تغییر کند، مشکلی به وجود نمی آید، اما اگر تاریخ شروعی در ذهنتان نداشته باشید، در جدولی زمانی فعالیت خواهید کرد که تاریخ پایانی ندارد. این موضوع می تواند انگیزه تان را بگیرد و باعث شود تا برنامه ریزی و همچنین تصمیم گیری درباره ابعاد خاص برنامه تان طولانی گردد.

بررسی سوابق

اگر به مرحله کار بر روی برنامه بازاریابی و بررسی نحوه ارتقای خط مد آنلاین خودتان رسیده اید، پس در کارتان پیشرفت داشته اید. تا این لحظه احتمالا کارهای زیر را انجام داده اید:

وب سایت

اگر بخواهید محصولاتتان را بفروشید، به یک وب سایت نیاز خواهید داشت. با این حال نباید این فرآیند را ساده یا سریع از چشم گذراند، چون وب سایت شما به عنوان پنجره آنلاین برندتان، مهم ترین عامل در ارائه و ترویج صحیح محصولات به مخاطبان جدید به شمار می آید. شاید راه اندازی یک وبلاگ برای آموزش به مشتریان یا به اشتراک گذاشتن ایده های خودتان با آنها قبل از خرید، ایده خوبی باشد.

پس شما دامنه خود را خریداری و یک ایمیل و سرور میزبان راه اندازی کرده اید، پس اکنون نوبت به چه کاری می رسد؟ حالا باید برنامه ریزی کنید که چه مقدار از کار راه اندازی وب سایت را خودتان می توانید انجام دهید و چه مقدار از آن را باید از دیگران کمک بگیرید. در راه اندازی وب سایت می بایست چند جنبه کلیدی که شامل موارد زیر، اما محدود به آنها نمی شوند را در نظر بگیرید:

طراحی وب

برای ایجاد خدمات وب سایت شخص خودتان در بازار به شرکت های حرفه ای طراحی وب سایت نیاز دارید تا درباره طراحی وب در مراحل اولیه راه اندازی، چیدمان، کاربرد و نگهداری مداوم وب سایت تان به شما دانش و اطلاعات مربوطه را ارائه دهند.

ویرایش عکس و تصاویر

وقتی بحث وب سایت های حرفه ای به میان می آید، دیگر عکس هایی با کیفیت موبایلی، و بدون ویرایش و نورپردازی نامناسب به دردتان نمی خورد. مشتریان باید به شما به عنوان یک کسب و کار حرفه ای اعتماد کنند و ظاهر هر بخش از وب سایت شما، از همان صفحه اصلی گرفته تا صفحات مربوط به محصولات، باید این حرفه ای بودن را نشان دهد. شما نه تنها به عکاسی از تصاویر محصولات برای هر صفحه از وب سایت، بلکه به کمپینی از تصاویر هم نیاز دارید که در ایجاد هویت برند که در سراسر سایت تان نمایش داده خواهد شد، نقشی اساسی ایفا خواهند کرد.

کپی رایت

کپی رایت اغلب یکی از بخش های فراموش شده سایت هاست. کپی رایت معمولا جا گذاشته می شود و زمانی خود را نشان می دهد که شما مجبور می شوید صفحات وب سایت تان را از محتوا مملو کنید و واقعا نمی دانید باید چه بگویید. اگر نویسنده خوبی نیستید یا زمان کافی برای نوشتن یک متن جذاب ندارید، می توانید به استخدام موقت یک نویسنده یا فریلنسر فکر کنید تا به شما در معرفی صدای برندتان در صفحات وب سایت کمک کند.

دانش سئو (SEO)

به عنوان مالک یک کسب و کار آنلاین، قدرت شما همان دانش تان است و هرچه خودتان بیشتر درباره سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر) یاد بگیرید، وب سایت موفق تری خواهید داشت. با این حال در کنار اداره خط تولید پوشاک و تمام نگرانی های فروش آنلاین، یافتن زمان برای یادگیری درباره بهترین راه ارائه و معرفی وب سایت شما به موتورهای جستجوگر کار دشواری است.

استخدام فردی با دانش سئو می تواند کاری کند تا بیشترین بهره از تک تک صفحات وب سایت شما برده شود. وی با استفاده از محتوای درست و تضمین اینکه مشتری بتواند در جستجوها در میان انبوهی از رقبا که جزء ۱۰ نتیجه برتر گوگل هستند، صفحات وب سایت شما را پیدا کند، به کسب و کارتان رونق می دهد.

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

راه اندازی وب سایت و انتشار آن آغاز مسیر کسب و کار آنلاین شماست. با این حال، تکامل کسب و کار شما و یادگیری از طریق تک تک مشتریان برای بهتر نمودن حضور آنلاین تجارت تان، همان مرحله پدید آمدن موفقیت است. اینجاست که ابزار تحلیل گوگل، یعنی گوگل آنالیتیکس وارد می شود. اطلاعات دقیق و جزئی درباره اینکه مشتریان پیش از سر زدن به سایت شما از کجا آمده اند، چقدر در سایت شما باقی مانده اند، از کدام صفحات و برای چه مدت بازدید نموده اند و آخرین چیزی که پیش از ترک کردن سایت تان جستجو کرده اند، تنها برخی از جزئیات کلیدی است که این پلتفرم می تواند ارائه دهد.

شوی لباس و فشن:شما می‌توانید با سازماندهی یک شوی لباس شروع کنید. شما می‌توانید با سایر طراحانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند همگام شوید و یک صحنه نمایش برای نشان دادن طرحهای خود ترتیب دهید. شوی فشن علاقه‌مندان به این صنعت و همچنین اشخاص حرفه‌ای در این زمینه را به خود جذب می‌کند.

صاحبان بوتیک لباس ممکن است یک سری طرحهایی را که دوست دارند خریداری کنند تا در فروشگاه خود به فروش برسانند. شما همچنین می‌توانید این شوی فشن را برای امور انسان‌دوستانه نیز راه‌اندازی کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک شوی فشن راه‌اندازی کنید تا آگاهی مردم نسبت به بیماری‌هایی چون سرطان و ایدز را افزایش دهید و بخشی از درآمدی را که از این شوی لباس کسب می‌کنید به پشتیبانی مالی از این مراکز اختصاص دهید.

این امر نه تنها توجه بسیاری از اشخاص حرفه‌ای در این صنعت را به شما جلب می‌کند بلکه توجه عموم مردم و به طور خاص افرادی که نسبت به انجام چنین کارهایی مشتاق هستند نیز به سمت شما معطوف خواهد شد.

گسترش تبلیغات:شما باید از کلیه روشهای موجود برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. این درست جایی است که برنامه بازاریابی اهمیت خود را نشان می‌دهد. در ابتدا می‌بایست از وبلاگ‌نویس خود تقاضا کنید تا یک پست وبلاگ در زمینه خط تولید شما بنویسد. شما همچنین می‌تواند همچنین از یک روزنامه مطرح تقاضا کنید تا ستونی را به معرفی برند شما اختصاص دهند.

اگر شما نویسنده ماهری هستید و توانایی نوشتن دارید می‌توانید تقاضا کنید تا یک ستون خاص در یک روزنامه و یا مجله داشته باشید تا در مورد گرایشات مختلف در صنعت فشن صحبت کنید و در کنار آن خط تولید خود را معرفی نمایید. راه دیگر این است که نمونه‌های رایگان به مدنویسان بدهید و از آنها بخواهید تا در وبلاگ خود در مورد برند شما مطلب بنویسند.

توضیحات بیشتر و دانلود



مشاهده پست مشابه : دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله استراتژی بازاریابی پوشاک با رویکرد آینده پژوهی
فایلمس دات کام
بازدید : 780
جمعه 8 اسفند 1399 زمان : 23:16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

برندسازی در صنعت پوشاک

برای حضور موفق در بازارهای جهانی

برندسازی در پوشاک | برندینگ در صنعت پوشاک| نحوه برند سازی لباس | برندسازی اینترنتی

دید کلی؛

فایل برندسازی در صنعت پوشاک ( برندینگ در صنعت پوشاک) برای حضور موفق در بازارهای جهانی، در 394 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. در تعریف برندسازی می توان گفت «برندسازی به مجموعه راه کار هایی گفته می شود که به یک برند هویت بخشیده و آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد.» این تعریف کلی از برندسازی یا همان برندینگ می باشد.

توضیحات بیشتر و دانلود

برندسازی در صنعت پوشاک (برندینگ) برای حضور موفق در بازارهای جهانی برندسازی در صنعت پوشاک(برندینگ) برای حضور موفق در بازارهای جهانی

در تعریف برندسازی می توان گفت«برندسازی به مجموعه راه کار هایی گفته می شود که به یک برند هویت بخشیده و آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد». این تعریف کلی از برندسازی یا همان برندینگ می باشد.

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید.مدیران و صاحبان کارخانجات و برندهای مشهورجهانی نیز ؛با توجه بهداین مهم استراتژی های بازاریابی خود رابا رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان جهانی که همان برند سازی در پوشاک هست،تدوین و اجرا نموده اند و این امر موجب موفقیت استراتژیک مدیران و صاحبان کسب وکار پوشاک شده است،کسب و کاری که دارای بازار چندین تریلیونی می باشد.

در این نوشتار؛ سعی نویسنده در ارائه راه کار هایی در خصوص تعیین هویت یک برند مد و لباس بوده و به همین خاطر با تحلیل و بررسی برندهای موفق مد و لباس ، از نکات مثبت استفاده کرده است تا بتواند راه کار های مناسبی در جهت برندسازی موفق ارائه دهد.

نام تجارییا برند برای شناسایی کالا یا خدمات فروشنده یا فروشندگان و متمایز کردن آن ها از رقبا به کار می ‌رود. نام های تجاری ضامن سطح معینی از کیفیت، ماهیت، شخصیت محصول، فرهنگ استفاده و شخصیت استفاده کننده از محصول هستند. برند، دارایی نامشهود شرکت است که باعث افزایش ارزش نهایی محصول نزد مشتری می شود. برای عرضه برند در سطح بین ‌المللی ابتدا باید برندی در سطح ملی، و برای داشتن این برند ابتدا باید مجموعه‌-ای کارآمد و آماده برند شدن داشته باشیم.

پایان سخن این که ظرفیت موجود در صنعت پوشاک کشورمان موید این امر می باشد که با سرمایه گذاری و حمایت دولت می توان زمینه حضور و برندسازی پوشاککشورمان را داخل و بازارهای بین المللی فراهم نمود و این امر با عمل امکان پذیر است .

کشورما یک کشور نیست، بلکه ظرفیت استراتژیک یک قاره را دارد. و لازم است همگی با اراده و تفکر استراتژیک وارد این میدان شویم .

این امر خیلی هم سخت و آسان نیست!

امید که این نوشتار موجب رونق کسب وکارها در صنعت پوشاک کشورمان و مورد استفاده سروران عزیز و جویندگان دانش قرارگیرد.

توضیحات بیشتر و دانلود

فایلمس دات کام
بازدید : 832
يکشنبه 3 اسفند 1399 زمان : 23:29
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

استراتژی بازاریابی در صنعت پوشاک

با رویکرد آینده پژوهی

دید کلی؛

فایل استراتژی بازاریابی پوشاک (استراتژی فروش در صنعت پوشاک) با رویکرد آینده پژوهی، در 151 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. هر بحثی در حرفه پوشاک نهایتاً به این حقیقت ختم می شود که چگونه باید علاوه بر سرپا ماندن در یک بازار کاملاً رقابتی همچنان به پیشرفت خود نیز ادامه داد؟

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت مقاله استراتژی بازاریابی پوشاک با رویکرد آینده پژوهی

استراتژی های بهبود سودآوری در حرفه پوشاک

Improve Profitability in Apparel Business

هر بحثی در حرفه پوشاک نهایتاً به این حقیقت ختم می شود که چگونه باید علاوه بر سرپا ماندن در یک بازار کاملاً رقابتی همچنان به پیشرفت خود نیز ادامه داد، به گونه ای که به مرحله ای رسید که شما مشتری را انتخاب کنید نه مشتری شما را. بسیاری از تولید کنندگان در هند و سایر نقاط جهان به مدد اعمال سهمیه بندی بر تولیدات چینی تا سال ۲۰۰۸ توانستند نفسی تازه کنند، اما اکنون تولید کنندگان پوشاک باید میدان دید خود را گسترش دهند تا بتوانند یک تجارت پایدار واقعی ایجاد نمایند.

در این مقاله چند استراتژی بلند مدت و کوتاه مدت را معرفی کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. این ده استراتژی به شما کمک می کنند تا در گردونه رقابت باقی بمانید. ممکن است برخی از این استراتژی ها ساده به نظر بیایند، اما اجرای آنها نیازمند تلاش دقیق و برنامه ریزی مستمر است.

۱۰ استراتژی مهم برای بهبود سودآوری در صنعت پوشاک‌

  • گسترش پرتفوی (سبد) محصولات
  • یکپارچگی عمودی کسب و کار
  • بهبود روند خدمت رسانی کامل و سر وقت (OTIF)
  • پاسخ به چالش ها و ورود به بازار داخلی
  • اصلاح محیط کار به منظور رشد درآمد
  • راه اندازی بخش برنامه ریزی یا تقویت بخش موجود
  • به حداقل رساندن زمان تغییر سبک
  • تشکیل یک تیم ناب با رویکرد فعالانه
  • استفاده از لیست کنترل به عنوان ابزاری موثر
  • حذف اضافه کاری بیش از حد

پنج نکته اول جز استراتژی های میان مدت تا بلند مدت قرار می گیرند که می توانند در یک بازه زمانی یک تا دو ساله اجرایی شوند.

۱- گسترش پرتفوی (سبد) محصولات

شرکت هایی که از قبل در زمینه تولید برخی از دسته های محصولی فعالیت کرده اند، باید به سمت تولید محصولات پیچیده تر حرکت کنند. شرکت هایی که در حوزه پیراهن و شلوارهای کژوال فعالیت می کنند بسیار زیاد هستند؛ اما تعداد کمی از شرکت ها به سمت تولید محصولاتی مانند پیراهن های رسمی اعلاء، شلوارهای رسمی، لباس های زیر زنانه، کت و شلوار و غیره رفته اند.

تولید اقلام پایه برای شرکت هایی که در این زمینه تازه کار هستند منطقی است، اما شرکت های موجود باید به سمت تولید محصولات با ارزش حرکت نمایند و با ارائه پیشنهادات قیمتی و خدماتی با ارزش و وسوسه برانگیز، جایگزین پایگاه های تولیدی پر هزینه در اروپا و آمریکا شوند. شرکت ها برای اینکه بتوانند به این مهم دست پیدا کنند، باید یا اقدام به تاسیس کارخانه های تخصصی جداگانه کنند، و یا بخش ها و تیم هایی تخصصی را در داخل کارخانه جدا کنند به گونه ای که تمام فرآیندهای برش، دوخت و پرداخت در این بخش ها به صورت تخصصی بر روی محصولات جدید انجام گیرند.

۲- یکپارچگی عمودی کسب و کار

داشتن یک برنامه یکپارچه رو به جلو یا رو به عقب برای روندهای خارجی فعلی کسب و کار به منظور حرکت به سمت سطوح بالاتر کاری ضروری است. یکپارچگی روند کاری دو مزیت دارد؛ مزیت اول هزینه و مزیت دوم زمان انتظار است. شرکت های بزرگ تولید کننده پوشاک باید بر روی فرآیندهایی مانند پردازش و بافت محصول سرمایه گذاری کنند؛ در حالیکه شرکت های بزرگ نساجی به جای تکیه بر صادرات صرف پارچه و نخ باید سریعاً وارد مقوله صادرات پوشاک با ارزش افزوده شوند.

شرکت های متوسط می توانند با عقد قراردادهای رسمی، پیش خرید محصولات یا سرمایه گذاری از طریق برداشت سهم سهام خود به ادغام در مراکز فرآیندی یا مراکز بافت / تولید و تبدیل توجه نمایند. شرکت های کوچک تر می توانند از وجوهی که از این طریق به دست می آید برای تامین سرمایه در گردش و یا ارتقاء سطح تکنولوژیکی کسب و کار خود استفاده کنند. از نمونه های کلاسیک شرکت های یکپارچه عمودی می توان به شرکت های Li & Fung و Esquel اشاره کرد.

۳- بهبود روند خدمت رسانی کامل و سر وقت (OTIF)

جلب اعتماد مشتریان تنها با پاسخگویی به موقع به ایمیل های آنها شدنی نیست. تنها در صورتی می توان اعتماد خریداران را جلب کرد که خریدار مجبور نباشد زمان زیادی را صرف پیگیری روند سفارش خود کند؛ از آن خود کردن خریداران تنها با تحویل به موقع و کامل سفارش (OTIF) امکان پذیر است. تولید یا زیر ساخت قابل بازسازی است، اما کپی کردن ارائه خدمات عالی بسیار دشوار است. اگر شرکت ها با تمام وجود خود را وقف این امر نمایند، حقیقتاً خواهند توانست خود را از دیگران متمایز کنند.

اگر خریدار امکان دسترسی آنلاین به وضعیت سفارش خود را ندارد؛ در این صورت لازم است که تمام اطلاعات مرتبط با سفارش او را به صورت مرتب به روز کنید، حتی اگر خود چنین درخواستی نداشته باشد. نباید به دنبال سورپرایز کردن آنها در لحظه آخر بود. شرکت ها باید معیاری برای خود قرار دهند و به خود اعتماد داشته باشند که می توانند سفارشات را به صورت ۱۰۰% کامل و به موقع تحویل دهند.

توضیحات بیشتر و دانلود

فایلمس دات کام
بازدید : 477
يکشنبه 3 اسفند 1399 زمان : 23:19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فایلمس یوت

مجموعه کامل از تحلیل صنعت خرده فروشی

تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی های فروش

مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی| زنجیره تأمین خرده فروشی | تحقیقات بازاریابی خرده فروشی | استراتژی های خرده فروشی | استراتژی بازاریابی خرده فروشی

دید کلی؛

فایل مجموعه کامل تحلیل صنعت خرده فروشی ، در مجموع با 695 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. این محصول دارای 3 فایل بوده که به بررسی موضوعات زیر پرداخته شده است؛

1- تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشیبا 357 صفحه به صورت pdf

2- مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت خرده فروشیبا 151 اسلاید به صورت pdf

3-مدیریت زنجیره تامین کارآمد در صنعت خرده فروشیبا 187 اسلاید به صورت pdf

با توجه به این که مجموع قیمت فایل‌های ذکر شده 141.000 تومان است، ولی برای رفاه حال و استفاده بهینه عزیزانی که بدنبال استفاده کامل از پکیج فایل های این موضوع می باشند؛ این محصول با 56000 تومان تخفیف ارائه می گردد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 مجموعه کامل تحلیل صنعت خرده فروشی | تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی های فروش

توضیحات فایل تحلیل صنعت خرده فروشی

استراتژی های بازاریابی خرده فروشی

ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه، دارای یکی از بزرگترین مصرف کنندگان در خاورمیانه می باشد. به دلیل وجود این خریداران گسترده و بالقوه در ایران، مصرف کنندگان ایرانی به عنوان یک بازار بالقوه و جذاب برای بسیاری از بازیگران صنعت خرده فروشی داخلی و خارجی به حساب می آید. طی سال‌های گذشته صنعت خرده‌فروشی در ایران به ویژه در زمینه خواروبار تغییرات زیادی را به خود دیده است.

از سال ۲۰۰۸ ایران شاهد رشد ناگهانی سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت ها بوده به طوری که اولین هایپرمارکت چند ملیتی نیز در سال ۲۰۰۹ در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. شروع فعالیت این هایپرمارکت نقطه عطفی در مدرن سازی صنعت خرده‌فروشی ایران بود. صنعت خرده فروشی در ایران در حال رشد می باشد و انتظار می رود این رشد در آینده نیز ادامه داشته باشد. بهبود شرایط اقتصادی از جمله افزایش تولید ناخالص داخلی، و رشد شهرنشینی، پیش سازهای موافق این رشد در محیط خرده فروشی ایران می باشند.

با پیشرفت های تکنولوژیکی، خرده فروشان به طور فزاینده ای به مشتریان خود از طریق انواع کانال ها مانند تجارت الکترونیکی و تجارت از طریق تلفن همراه دست می یابند و استفاده از اینترنت با نرخ بسیار سریع در حال رشد است. همچنین سرمایه گذاران زیادی در خرده فروشی های اینترنتی سرمایه گذاری کرده اند که منجر به رقابت فزاینده در این بخش شده است. از طرفی تغییر در نگرش و دانش مصرف کنندگان، لزوم شناسایی عوامل موثر با نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان ایرانی نسبت به خرده فروشان را، ضروری ساخته است.

در سال های اخیر به دلیل تغییرات مذکور خرده فروشی ها به منظور تدوین و فرموله کردن استراتژی های بازاریابی مناسب در جهت افزایش سود و پایداری خود نیاز به بهره گیری از مشاوران بازاریابی را احساس نموده اند. برخی از این خرده فروشی ها جهت مقابله با تغییرات محیطی ، دپارتمان بازاریابی خاص خود را تاسیس نموده اند. و برخی دیگر ، از مشاوران بازاریابی برون سازمانی برای تدوین و فرموله کردن استراتژی های اثر بخش بازاریابی بهره می گیرند.

واضح و مبرهن است در فضای رقابتی امروز ترکیب امیخته بازاریابی نادرست و یا عمل به شیوه سنتی منجر به خروج خرده فروشی از چرخه رقابت خواهد شد. بنابراین ضروری است که خرده فروشی ها از استراتژی های بازاریابی اثربخش و کارا برای مقابله با رقبا و پایداری در چرخه رقابت امروز بهره بگیرند. منظور از استراتژی بازاریابی اثربخش و کارا، بکاراگیری استراتژی در زمان مناسب، مکان مناسب، و بدون هدردادن منابع خرده فروش می باشد. قابل ذکر است انتخاب و پیاده سازی نادرست این استراتژی های بازاریابی منجر به هدر دادن منابع خرده فروشی خواهد شد.

محیط بازاریابی – تعریف ، انواع ، اهمیت و مثال هایی از محیط بازاریابی

عوامل محیطی بازاریابی را می توان به دو دسته گسترده مانند محیط داخلی و محیط خارجی تقسیم کرد. یک محیط بازاریابی ترکیبی از نیروهای محیطی داخلی و خارجی و عواملی است که بر عملکرد تجاری یک تجارت و در توانایی آن در خدمت به مشتریان تأثیر می گذارد. مؤلفه ها و عناصر کلان محیطی در بازاریابی بر همه شرکت هایی که به طور مشابه در یک صنعت واحد خدمت می کنند تأثیر می گذارد.

محیط بازاریابی

محیط بازاریابی ( Marketing Environment) عوامل محیطی مختلفی در نحوه عملکرد یک تجارت تأثیر می گذارد. این عوامل محیطی بازاریابی را می توان به دو دسته گسترده مانند محیط داخلی و محیط خارجی تقسیم کرد. یک تجارت لازم است که با این محیط های بازاریابی سازگار شود تا در این رقابت سودآوری داشته باشد. در این مقاله با انواع مختلف محیط های بازاریابی و اجزا و عناصر مختلف محیط بازاریابی آشنا می شوید.

تعریف محیط بازاریابی

تعریف محیط بازاریابی ؟ محیط بازاریابی می تواند به عنوان ترکیبی از عوامل محیطی داخلی و عوامل محیطی خارجی تعریف شود. این محیط های بازاریابی یک تجارت را احاطه کرده و بر عملکرد تجارت تأثیر می گذارد.

محیط بازاریابی چیست؟

یک محیط بازاریابی ترکیبی از نیروهای محیطی داخلی و خارجی و عواملی است که بر عملکرد تجاری یک تجارت و در توانایی آن در خدمت به مشتریان تأثیر می گذارد. شناخت عوامل داخلی و خارجی محیطی بسیار مهم است. بنابراین ، شرکت ها برای انجام کسب و کار خود بدون هیچ مشکل قانونی و به دست آوردن حداکثر سود ، بر روی آنها نظارت می کنند.

محیط بازاریابی داخلی متشکل از عواملی مانند مواد ، ماشین آلات ، کارگران ، پول و غیره است. همه این مؤلفه ها برای موفقیت در کسب و کار ضروری هستند. به عنوان مثال ، اگر مواد اولیه به موقع و به مقدار کافی در دسترس نباشد ، کار تولید کند می شود و شرکت قادر نخواهد بود تقاضای محصول را در بازار برآورده کند.

از طرف دیگر ، محیط بازاریابی خارجی را می توان به دو دسته تقسیم کرد ، مانند محیط بازاریابی کلان خارجی و محیط بازاریابی خرد خارجی. محیط خرد ارتباط نزدیکی با تجارت دارد و کلیه فعالیتهای مشاغل خارجی از جمله توزیع و تبلیغ محصولات شرکت را تشکیل می دهد.

مؤلفه ها و عناصر کلان محیطی در بازاریابی بر همه شرکت هایی که به طور مشابه در یک صنعت واحد خدمت می کنند تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، تغییر در قوانین و قوانین مربوط به تولید یا انجام تجارت ، احتمالاً در مورد همه شرکتها اعمال خواهد شد. در بخش بعدی با کلیه مؤلفه های داخلی و خارجی یک سازمان آشنا می شوید.

مؤلفه و عناصر محیط بازاریابی

تقریباً دو مؤلفه از محیط بازاریابی مانند محیط داخلی و محیط بیرونی وجود دارد. انواع مختلفی از قسمتهای بازاریابی تحت این دو دسته گسترده طبقه بندی می شوند.

می توان محیط داخلی یک تجارت را کنترل کرد ، اما کنترل یک تجارت در محیط بازاریابی خارجی بسیار اندک است. بگذارید هر دو مؤلفه را یک به یک یاد بگیریم.

1. محیط داخلی

محیط داخلی از کلیه عوامل و نیروهای داخلی یک سازمان تشکیل شده است. محیط داخلی یک سازمان تحت کنترل بازاریاب است و وی می تواند محیط را مطابق تقاضا در بازار و نیاز شغلی تغییر یا اصلاح کند.

موارد زیر پنج عامل تشکیل دهنده محیط داخلی یک سازمان است. همچنین به این عوامل به عنوان 5M’s در محیط بازاریابی گفته می شود.

  • سرمایه
  • افراد
  • بازارها
  • مواد
  • دستگاه

توضیحات بیشتر و دانلود

تعداد صفحات : -1

آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 5
  • باردید دیروز : 59
  • بازدید کننده دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2245
  • بازدید ماه : 5672
  • بازدید سال : 8870
  • بازدید کلی : 257360
  • کدهای اختصاصی